Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försökte googla, men lyckas inte riktigt sätta ord på vad det är jag söker för att få upp nåt vettigt i resultatlistan.
Jag är alltså nyfiken på hur ni som har shettis och storhäst ihop löst fordringar ute i hagen
Gärna med bilder
Foderhäck till de stora hästarna som shettisen inte når att äta ur, shettis fodras med creep feeding i egen foderhäck. De har begränsad fri tillgång i slow feeding nät.Försökte googla, men lyckas inte riktigt sätta ord på vad det är jag söker för att få upp nåt vettigt i resultatlistan.
Jag är alltså nyfiken på hur ni som har shettis och storhäst ihop löst fordringar ute i hagen
Gärna med bilder
Du råkar inte ha bilder?Foderhäck till de stora hästarna som shettisen inte når att äta ur, shettis fodras med creep feeding i egen foderhäck. De har begränsad fri tillgång i slow feeding nät.
Potatislåda, har jag i vår stora vinterhage.
Den store kan äta ur lådan, shettisen når inte i,lådan är för hög.
Shettisen får sin hö på marken+ lite spill från stora hästen. Funkar kanonbra. Dom har båda fri tillgång till vetehalm men äter inte särskilt mycket av den.
Så här ser dom utHaha jag måste vara världssämst på att googla Potatislåda lät iaf smidigt, men var får man tag på en sån o hur ser en sån ut? Jag får bara upp recept på maträtter
Du råkar inte ha bilder?
Fri tillgång till alla...
Har du provat?Jag önskar att det hade funkat här också, men dels hade mina ätit ihjäl sig och dels går det inte att komma åt med traktor på de ställen en bal skulle kunna stå :/