Foderjäst-magproblem?

skjona

Trådstartare
Jag har börjat ge mitt högdräktiga sto foderjäst eftersom hon ser rent för jäklig ut i pälsen.Risig och torr och lite mjällig ,dessutom fäller hon som bara den....Men nu tycker jag att hon blivit så lös i magen av det.Ska jag sluta ge det och bara ge extra b-vitaminer istället?Vilket tycker ni är effektivast?

Magen kan ju bli sämre på vissa hästar om man gör ett snabbt fodertillägg. Ge det några dagar så ordnar det sig säkert. Håll koll bara så det inte blir värre med magen på henne.

mvh Jessica

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 622
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 270
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 449
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar