Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*knapplån*
Är man då den första härinne som ger sin hund billigt Optidog från Lidl... Och han påstods vara känslig i magen för ca 1,5 år sedan... tål inte Frolic nu för tiden, men han ser fin och rund ut av detta foder, det är bra med energi och protein i 16/26, tror jag det ska vara och förvånansvärt billigt, vilket passar mig utmärkt fattig student som man är... Rund och god hund med gott om päls och med minsta möjliga hål i plånboken och alla är nöjda...
rätta mig nån om jag har fel - men jag har för mig att en hund inte kan "leva" på burkmaten - för att det är så lågt näringsinnehåll i det. fast det är ju bättre än att dom inte äter alls. men jag tror att du ska göra allt du kan för att gå över helt på antingen torrfoder eller färskfoder. så du får ett bra foder med bra näringsinnehåll i.
sen kom jag även på att du ska absolut inte blanda två fodersorter. hundar ska tydligen inte klara av att inta 2 olika foderproteiner för att kroppen skall funka som bäst. så ett protein är att rekommendera. (det rä sånt som gör att dom blir ful i päls och hy)