F

Frallan

Hallå där alla fralla ägare!
Min lill kille har börjat bli väldigt kräsen med maten så nu försöker jag luska ut vad andra ägare ger sina frallor? Finns det något som är mer anpassat till en fralla eller något som ni verkligen kan rekommendera. Priset spelar ingen roll så länge det fungerar.

Tacksam för tips :-)

Sv: Foder?!

Vad ger du idag och hur är han kräsen på för vis?

Vi ska gå över på 50% färskfoder nu och resterande blir torrfoder ( RC medium sensible ).

Det är väl ett alternativ som jag ser är bra om man har en lite kräsen hund, annars är jag rätt hård.

Ät eller låt bli, ditt val = en frisk hund svälter sig inte

Sv: Foder?!

Jag har frallor och ger Fodax färskfoder en gång om dagen.
De äter med enormt god aptit och har Doggy som bukfylla i en skål som alltid står framme.
(och alla mina äter ditt och datt bara det går och svälja med för den delen..:p )

Frallor har ju en tendens till o va kinkiga med maten,
men låt dig inte luras, äter inte hunden, ta bort maten.
En hungrig hund äter.

Liknande trådar

Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
678
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 280
Senast: fixi
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 038
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 415
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka