F

felicia_

jag vet att de finns många trådar angåände foder till hundar.
men måste veta.

jag har en amstaff på 6månader som äter hill´s foder.
har funderat på och byta foder.

ska jag byta till Royal Canin eller fortsätta ge henne hill´s eller finns de något annat foder att rekomendera?

är jätte dålig på vilket som är bra å vilket som e dålig så därför ber jag om hjälp.

tack på förhand :bump:

Sv: foder

Jag röstar för färskfoder. Finns flera svenska tillverkare.
Då vet man att det är svenska råvaror och man kan välja produkter som inte innehåller sädprodukter eller färgämnen tex.
Man kan även blanda själv om man har läst på lite.

Jag köper från BRAVO.
http://www.bravohundfoder.se

men är det inte mer jobb med färskfoder?
och vilken av dom ska man då köpa?
man man inte ge både färskfoder och torrfoder eller det är inte bra?
behöver mycke råd då jag inte vet vad som är bäst.
och vill så klart att min tös får de bästa

dels för jag har problem och få hemfodret då jag inte har bil. och djuraffären inte har hill´s foder hemma.
och jag vet inte om det är "tillräkligt bra" för min hund

Den enda som kan svara på om det är tillräckligt bra för din hund är ju du själv.... Mår hon bra, är hon fin i päls och hud, pigg för övrigt, och så vidare.

Magnussons har hemkörning (tror jag). Kolla med dem. Tycker deras foder är kanon, deras nya Meat&Biscuit. Billigt är det också, i förhållande till Hills.

Liknande trådar

Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 877
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 118
Senast: tanten
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 226
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar