Rotterö

Trådstartare
Behöver hjälp att hitta ett hundfoder med fisk

Idag äterhunden high energy extra
En kräsen schäfersom behöver upp i vikt .
Denna hund gillar inget som andra hundar äter .
Men han gillar kattmat med lax .

Så då funderar vi på ett bra foder med fisk kanske är ok.
Tipps vill jag ha tack

Sv: foder

Vad har ni gett honom hittills? Har du testat färskfoder? Kanske skulle han föredra färskfoder om han gillar mjuk kattmat.
Har du möjlighet så testa ett färskfoder! Finns de som innehåller lax bl.a VoH har ett!

Jag gav min sch korsning Pro Plans Salomon& rice...han hade eksem i nacken och som bonus försvann det också....käkar Pro Plans lightfoder nu då han är 13 år men eksemen har inte kommit tillbaka. :)

Orijen har ett fiskfoder men det är dyrt!
Dock står min kräsna hund och hoppar vid fodertunnan i väntan på mat.:)
Robur har också ett med ris och lax, tyvärr innehåller det även majs vilket jag personligen inte vill ge min hund.

Denna hunden äter nästan inget .

Han fick färskfoder som valp. Det fungerade inte .
Han har ätit dyrt veterinärfoder
han har ätit Halla extra
Nu får han haigh energy extra . Då får han i sig bra grejer på det lilla han äter
Med kattmat på av lax .
Han äter inte leverpastej inte blodpuddung inte något som andra hundar gillar

Taste of the wild funkar super på mina hundar, dessutom spannmålsfritt så min ena har blivit av med sin klåda. Dom ÄLSKAR sin mat!

Liknande trådar

Hundhälsa Min lilla hund på 5 kg skulle behöva ett hög energi foder, dock hittar jag bara sånt för stora hundar, och han har svårt att tugga dem...
Svar
10
· Visningar
673
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 076
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 145
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sommartid
  • Vad gör vi? Del CCXI
  • Högerregeln

Hund, Katt, Andra Djur