Foder till gamling

SkorpSmulan

Trådstartare
Min stövare är snart 11 år och väldigt pigg och alert för sin ålder. Nu har jag dock märkt att hon börjar magra jätte mycket. Har ni nå bra tips på vad man ska ge gammla hundar för att dom ska hålla hullet? Brukar ge henne olja i maten men det verkar inte hjälpa. Just nu äter hon revelj eftersom min lilla basset har gått upp 5 kilo av att äta det med olja i. Men det funkar inte. Antagligen behöver hon väl ett speciellt pensionärsfoder.
Tips :idea:

Sv: Foder till gamling

Skulle ha testat Professional Dogfoods High Energyfoder på henne. Det är väldigt bra och till ock med min knasiga BC-tik håller ett fint hull på det fodret :)

Det har jag aldrig hört talas om. Vart hittar man det tro? Brukar det finnas på granngården?

om din hund magrat av under bara några veckor med samma typ av motion,så är det dags att ta febern och kolla upp henne med en veterinär-omedelbart.

bara ett tips från någon som drabbades av cancer

Thina

Kan kolla upp var din närmaste återförsälare finns om du vill, men kolla upp, så att hunden är frisk först.

Ja huvva. Jag började tänka igår att det kanske är något annat som är fel :crazy: .
Hon har hjärtproblem och äter medicin två gånger om dan men är pigg och glad.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 602
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Vår tyska spets har nyss fyllt 1 år. När han var liten hade han ofta ont i magen, vilket blev bättre med åldern samt när vi började...
Svar
5
· Visningar
1 155
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med...
2
Svar
28
· Visningar
5 854
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Okej jag behöver hjälp, ju mer jag grotta ensam desto svårare blir det. Jag ska byta foder till Emiron, hans mage är inte vad den borde...
2
Svar
24
· Visningar
5 331
Senast: calm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V