Foder i täcken?

K

Kallblod

Hej!

Jag ska köpa ett bävernylontäcke som är vind och vattentätt som jag ska ha som regntäcke till min b-ponny. När man köper det så kan man välja vilket foder man vill ha i det. Jag undrar nu vilket som är bäst och vilket som är varmast. De som finns att välja på är qviltat sidenfoder med 135 gr vadd eller teddyfoder. Vilket skulle ni rekommendera?

Jag vet inte vad som är varmast men det fastnar mycket skit i teddyn.

Ok men då kanske man ska ta det med sidenfoder då för då kan det ju inte fastna så mycket eftersom det är lite "halkigt"

Det är nog en bra idé. Och det borde ju inte bli bogskav heller.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 080
Senast: Roheryn
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
676
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka