Födelsedagskalas :D

Ciindy

Trådstartare
Nu fylller mattes "lillvovve" 6år :D:love:

Känns som att det var för ett år sedan vi hämtade hem honom och nu fyller skrutten 6 hela år. Lite trist att tiden går så fort, nu kan man ju inte kalla han valp/unghund m.m nu är han mattes medelålders vovve :D

Grattis Ricky :banana::bump::banana::bump:

10906783.jpg

Sv: Födelsedagskalas :D

Grattis till den lilla vovven! :banana:

Jag känner igen den där känslan att tiden går så fort, mina vovvar fyller 8 nästa vecka :eek:

Grattis! :D
Jag känner också igen det där. Min tjej fyller 2år till sommaren och det känns som att det inte var så länge sen som man tyckte att två år var mkt.(Jämfört med sin lilla valp då) Men hon är fortfarande min "lilla" flicka :)

Jag har fastnat vi 3/4års åldern och har lite svårt att tro att min vovve är så "gammal" som hela 6 år:p

:bump:Grattis Ricky!:bump:
Himla fin han är, ser inte alls ut att vara 6 år:p

Tiden går sjuuuukt fort-lite för fort!
Känns som det var igår jag fick lilltiken, men hon har redan hunnit bli 8½ år, känns också att det var igår vi fick våran omplacering, han var då precis 6 år fyllda, i år fyller han liksom 10 år!
För att inte tala om valpen, kan kom ju hem nyss liksom-men har redan blivit hela 7½ månad!:eek::p

Men, det är underbart med djur(hundar). Varje dag, vecka, månad och år är något man bör ta vara på-för innan man vet ordet av det så finns dom inte kvar längre, skrämmande tanke egentligen.

Grattis grattis till vovven! :banana::D

Vet också hur fort det kan gå. Känns som typ ett år sen vi hämtade hem vår första hund (bodde hemma då), en jack russell. Men faktum är att det är 15 (!) år sedan! :eek::crazy: The old man lever dock starkt trots hjärtfel, starr, epilepsi och att han är halvdöv! :D Jagar katter, fåglar (fy ta den korp som flyger över huset! :devil:), bilar, solkatter... Men i övrigt är han gammal och vis! :angel::D

Han tackar och hälsar att han känner sig inte en dag äldre än 1 :D.

Men tiden går så fort, men blir nästan rädd, känns som om ett tag är han 12-13 år och kanske inte ens finns kvar:crazy:

Men Ricky tackar och bugar och hälsar alla mattar hussar och vovvar:banana::banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Tio månader har gått sen jag hämtade min lilla gurka, så idag fyller han alltså ett år. Hur det nu kunde gå så fort vet jag inte, men...
Svar
12
· Visningar
1 312
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894
Övr. Hund Idag fyller min Vovve 5 år :banana: :banana: Jag kan inte förstå att tiden går såååå fort. Hon var ju nyss en lite ullig valp med...
Svar
12
· Visningar
925
Senast: Septicemia
·
Övr. Hund Minns ni när jag skrev om en Fila Brasileiro? Jag skulle eventuellt ta över honom, främst för att ägaren har noll intresse och kunskap...
2
Svar
34
· Visningar
2 542
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka