Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En shire? ser ut att vara i en duktig tillväxtperiod med tanke på hur hög rumpan är
Min lilla kille börjar byta färg.
Han är en welsh cob! Ja han växer mest hela tiden.En shire? ser ut att vara i en duktig tillväxtperiod med tanke på hur hög rumpan är
Seriöst?! får skylla på att jag inte sett så många unga shire eller welsh cobHan är en welsh cob! Ja han växer mest hela tiden.
Visa bifogad fil 47533
Här är en till som växer. Imorgon har han varit kastrerad en vecka.
Mätte honom, han är 134 i manke.
Jag vet inte hur stor han kommer bli.Vad beräknas sluthöjden bli? När föddes han?
Det är bara min fölunge som inte växer, bara för att ja vill att han ska bli stor sen är ja mkt medveten om att ja köpt en trevägskorsning o höjden kan bli allt från 152-170 cm typ, men just nu känns det som 152 är närmast, verkligen liten plutt! Dock bred och rejäl så han har väl satsat på att växa på bredden istället! Har inte ens varit i närheten av att falla ur i hullet efter avvänjningMin växer också för fullt, är rätt mycket högre i bak.
Min har inte vuxit en cm sedan avvänjningen i slutet av januari, ligger stadigt på 140 cm. Tycker ändå att hon hållit hullet fint, men förmodligen inte fått tillräckligt för att växa också.Det är bara min fölunge som inte växer, bara för att ja vill att han ska bli stor sen är ja mkt medveten om att ja köpt en trevägskorsning o höjden kan bli allt från 152-170 cm typ, men just nu känns det som 152 är närmast, verkligen liten plutt! Dock bred och rejäl så han har väl satsat på att växa på bredden istället! Har inte ens varit i närheten av att falla ur i hullet efter avvänjning
Det är bara min fölunge som inte växer, bara för att ja vill att han ska bli stor sen är ja mkt medveten om att ja köpt en trevägskorsning o höjden kan bli allt från 152-170 cm typ, men just nu känns det som 152 är närmast, verkligen liten plutt! Dock bred och rejäl så han har väl satsat på att växa på bredden istället! Har inte ens varit i närheten av att falla ur i hullet efter avvänjning