Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är lika oteknisk som jag
Du måste ha bilderna offentliga på FB eller annat ställe. Kolla privacyn.
min.... i sitt täcke
Så fin hon är !min.... i sitt täcke
Fina fölisar både @Vingra och @axel
Hur stort är täcket? Kexet är precis mellan stl 115 och 125 nu, 115 sitter lite för tajt och 125 är knäppt på innersta men funkar.
Var och hälsade på henne på Ulltuna igår, hon verkar må bra men uppskattade uppmärksamheten, kliandet och morötterna
Veterinären sade att det nya ledvätskeprovet visar på mindre vita blodkroppar, svullnaden har gått ned och det verkar gå åt rätt håll. Sedan har hon minst fyra veckor på boxvila och ca två veckor på box och ut i en liten ruta när hon kommer hem..
Vad roligt att han är så trygg!Jag måste bara säga att jag är KÄR i min. Han levde tydligen rövare i släpet första fyra h. Såpass att han hade sönder det lite :S Ådrog sig en sårskada under tumultet, så jag fick börja med sårvård, tempning och bandagering. Något han aldrig varit med om. Men tog som det naturligaste i världen.
Det mesta verkar vara det naturligaste i världen, han klev in här och bara installerade sig direkt. Trots allt nytt, trots box osv (han har aldrig stått på box, han är uppväxt på lösdrift. Ska få det här med sen men vill ha inne på nätterna ett tag här i början). Aldrig sett en knatte vara så sjukt trygg och obekymrad med allt nytt som han är. Verkar inte ens minnas han haft en mamma Och är så genuint tvärsnäll att jag blir varm i hjärtat. Det finns både nerv och humör, och massor med myror i brallan. Men så ofantligt snäll
Så söt han är !