S
SunSun
Hej!
Nu är det så att min käre mor funderar på att köpa ett "vinterhus" i Portugal. Där vill hon bo på vinterhalvåret och slippa den trista vintern i Sverige m.m.
Hon vill köpa typ en mindre hästgård.
Men underbar som hon är så vill hon inte göra något som jag inte går med på.
Men då jag har mina fina pålla känns det svårt att bara flänga ut mig ett "Ja! Nu flyttar vi!".
Vill verkligen inte skiljas åt från henne, hon är mitt allt .
Skolan kommer vi såklart fixa på något sätt, haha, den känns inte lika viktig som hästen .
Så, nu är min fråga:
Kan man ta med sig hästen under denna period? (vet dock inte hur lång den är...) .
Hur tror ni Hon skulle må av miljöbytet och transporten?
Hur mycket tror ni det kostar att transportera hästen från Sverige till Portugal? flyg/lastbil.
Sen så vill jag gärna höra hur ni tänker, kanske andra förslag?
Tack på förhand!
Nu är det så att min käre mor funderar på att köpa ett "vinterhus" i Portugal. Där vill hon bo på vinterhalvåret och slippa den trista vintern i Sverige m.m.
Hon vill köpa typ en mindre hästgård.
Men underbar som hon är så vill hon inte göra något som jag inte går med på.
Men då jag har mina fina pålla känns det svårt att bara flänga ut mig ett "Ja! Nu flyttar vi!".
Vill verkligen inte skiljas åt från henne, hon är mitt allt .
Skolan kommer vi såklart fixa på något sätt, haha, den känns inte lika viktig som hästen .
Så, nu är min fråga:
Kan man ta med sig hästen under denna period? (vet dock inte hur lång den är...) .
Hur tror ni Hon skulle må av miljöbytet och transporten?
Hur mycket tror ni det kostar att transportera hästen från Sverige till Portugal? flyg/lastbil.
Sen så vill jag gärna höra hur ni tänker, kanske andra förslag?
Tack på förhand!