Flytt på gång.

annie_cool

Trådstartare
Hej har goda nyheter kommer att flytta till en större lägenhet vilket jag behöver har så mycket saker får knappt plats här.Kommer att flytta till en tvåa som ligger nära servicebostaden bara runt hörnet kan man säga bilder kommer på den. Men flytten kommer att ske nu i maj.

Det är en fin lägenhet kommer att få en bastu och ett sovrum samt vardagsrum..Personal kommer att vara till gänglig hela tiden om det är så.. Jag mår just nu bra. Men vist sorgen och minen finns där. Snart har det gått 6 år sedan min pappa dog.

Vad tycker låter det bra?

Jo dock är den ganska så liten men max 4 stycken får plats där.. Men bilder kommer nån gång när jag har flyttat och gjort i ordning då.

Åh vad kul! Ibland kan det vara riktigt skönt att få flytta och skapa ett nytt hem. :)
Lite spänning i vardagen så där. :p Kul med en liten större lägenhet där du kan inreda, med eget sovrum och vardagsrum.
Det finns en tråd på Hem&Hobby som handlar om inredningssaker och en om hur bukefalister bor. (Brukar kika in i trådarna med jämna mellanrum och få lite inspiration.)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 601
Senast: Shaggy
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 097
Senast: lundsbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 324
Senast: Habina
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 079
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV