Flyinges urdåliga CD på sina hingstar.....

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare cusan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 867
Status
Stängd för vidare inlägg.

cusan

Trådstartare
är det någon mer som fått hem flyinges cd i brevlådan? Jag måste säga att jag blev oerhört besviken på hur den var producerad. Jag tror min son hade gjort ett bättre jobb om han fått en arbetsdag på sig.
De hade inte bemödat sig att lägga ut deras stam.
Några visades inte i skritt och trav.
Inga kommentarer om hingstarna eller speakerröst överhuvudtaget.
Flera visades endast uppsuttet och inte "nakna"
CD:n var dessutom besvärlig att titta på då den inte rullade på av sig själv utan man fick gå tillbaka och välja hingst hela tiden.

Är detta verkligen 2007? Vill flyinge att man skall välja deras hingstar? Om fler företag behandlade hukande kunder på detta nonchalanta sättet genom att slänga ihop reklam material på tio minuter om sina tjänster och produkter skulle de nog inte gå med vidare vinst.

Den tyska CD skivan jag fick ( i början på året och inte i slutet på April ) går helt enkelt inte att jämföra på långa vägar med. Den framstår som rena proffsjobbet jämfört med flyinges.

skam åt Flyinge som inte behandlar de svenska stoägarna bättre!

Sv: Flyinges urdåliga CD på sina hingstar.....

Hur svenskt är det inte att klaga på ngt man får gratis. Skicka efter Tullstorp's för 222;- Helt säkert bättre producerat.

Nu var det iofs längesedan jag fick någonting från Flyinge överhuvudtaget, och jag har alltså inte sett den aktuella CD:n, men jag förstår resonemanget. Om man nu skall lägga pengar på att göra en marknadsföringskampanj - varför inte göra det professionellt? Effekten kan ju t.o.m. bli den motsatta om man skickar ut något som är oigenomtänkt och taffligt! Om syftet med kampanjen är att få stoägarna att välja Flyingehingstar i år bör de ju se till att visa hingstarna på ett sätt som underättar det valet. Annars kan de lika gärna lägga pengarna på något annat istället..

Den från tyskland var också gratis....

Om man ändå skall producera en CD och lägga stora utgifter på porto osv ( som jag antar att deras sponsorer får betala) ...anser jag att man kan lägga ner lite tid på materialet man skickar ut. Hade jag varit någon av sponsorerna hade jag blivit tokig och ställt KRAV på vad man lägger pengarna på .

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

C
Avel Jag tänkte den här trådenkunde vara lämplig nu när många frågar om hingstval till sina ston. Många av frågorna kring detta som brukar...
Svar
3
· Visningar
1 563
Senast: Guld
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka