I

Idasagare

Har ni noterat att hoppningen går inomhus vid tävlingen i Flyinge?
Dressyren ute...

Proppen finns iallafall nu på förbundets sida.

Sv: Flyinge

jo jag såg det, :mad: kanske får bli mantorp i stället för min del...

Jag tycker inte det spelar någon roll, nästan bara bättre.
Det är ju första tävlingen och hästarna är väl nästan mer vana att hoppa inne så tidigt på säsongen.

Det har den gjort tidigare så det är ju inget nytt, det gick bra tyckte jag.

Ja det är väl inte första gången direkt. Med det underlag som finns nu så kanske det är rätt så förnuftigt

Tja...har man 50-60 cm snö så kan jag förstå det där med underlaget:angel: ......jag har svårt att se våren i antågande - men jag längtar!!!

Mantorps hoppning på en gräsplan i april kan väl inte vara bättre en hoppning i ridhus? Speciellt eftersom man knappast hunnit tävla banhoppning på gräs innan. Längtar oxå till säsongsdebut i fälttävlan.......

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
654
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 321
Senast: hamilton1
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva era tips på hur man hanterar sin nervositet när det kommer till tävling. Jag tävlar både hoppning, dressyr &...
Svar
11
· Visningar
1 723
Senast: Milosari
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 440
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka