RostKaptenen

Trådstartare
Någon som ska till Flyinge i helgen? Breeders för 4-,5- och 6-åringar samt en öppen CNC*.

Rätt många starter i både 4 och 5 års klassen vilket är jätteroligt!

Jag ska rida 5års med mitt Cardento-sto.

Sv: Flyinge!

Jag tänkte åka och titta/fota i alla fall :) Teds bana är ju väldigt publikvänlig! :bow:

Vilken dag går terrängen?

Den går på söndag. Start kl 09.00 med 4-åringarna

Du får gärna komma och fota på lördagen också:angel: 10.20 har jag hört att det ska bli riktigt spännande på dressyrbanan;)

Danke schön :bow:

Ni som ska dit får gärna meddela starttider, så ska jag försöka vara extra aktiv med kameran! :laugh:

Vår pålle startar bland de första på söndagmorgonen(gissar jag) 4 -åringar först.
Så du får gärna vara där vid 9 tiden:bump:

Någon som vet var man kan hitta bilder från helgen? Tror Krister Lindh var där? Inget på hans hemsida, än iaf. Inget heller på Equipe. Någon mer fotograf som var närvarande?

Förresten hur var själva tävlingen? Dressyr och hoppning PÅ Flyinge och terrängen hos Velander , eller? Var detta ett bra koncept tyckte ni som var där? Var det mkt Publik? Kändes det som att ni kunde visa upp era fina hästar eller var det bara de närmsta sörjande?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Rosett
·
Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
696
Senast: tara
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
693
Senast: Oknytt
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar