• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Shiney
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 408
Sv: Flyball

åh vad roligt det skulle jag vilja testa med JRT:n fast jag vet inte hur var eller när :D vill du testa det eller har du testat??

Ursäkta min okunnighet men vad är det för något:confused::confused:

Det verkar sjukt roligt!

Puttar tråden igen och vill veta mer om denna sporten!

med risk för att bli lynchad- Men tråkigare hundsport får man väl leta efter:eek: fram och tillbaka, fram och tillbaka.. idioten någon?

Kollade på ett youtubeklipp och orkade kolla två rundor innan jag tröttnade.

Säkert fartfyllt och spännande men fan va enformigt:devil:

jag håller med dej faktiskt...
Dessutom känns det väldigt stressande för hunden... Men nu blir jag väl lynchad ;) (Agility ska ju t.ex. också gå fort, så det kanske är samma typ av stress)..

Joo det håller jag med om, men har man rätta hunden för "Jobbet" så är det ju en kul variation i träningen.. Sen att tävla osv är ju en annan sak. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och... 2
Svar
23
· Visningar
1 922
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 888
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 686
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 966
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Klippmaskin