cactuspower

Trådstartare
Kanske finns trådar om detta ämne sedan tidigare, har inte varit inne på den här forumssidan på länge.. Men det börjar ju bli "säsong" för flugmedel nu.

Skulle gärna vilja ha tips på vad man kan använda åt sköthästarna? Vet att man kan göra eget också, så vill gärna ha bra "recept" på flugmedel också.

Hade inte någon häst under förra sommaren, men sommaren innan det använde vi RB86. Har även använt Switch förut, men jag har hört att dessa ska vara "farliga", någon som kan utveckla..?

Tack på förhand! :)

För hemgjorda flugmedel så finns det MASSOR av gamla trådar, bara att söka! :)

Jag är inte så insatt i hur farliga Switch och RB86 är, mer än att jag vet att hästar kan reagera på Switch och att RB86 är ganska värdelöst och besvärligt att hantera... (Klumpar sig osv.) :smirk:

Liknande trådar

• Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 998
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Jag skulle vilja få era bästa tips på stallströ. Gärna lite bädd aktigt det vill säga att det håller lite längre (typ att man...
Svar
2
· Visningar
623
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 434
Senast: Lisalei
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 652
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka