Flughuva för långörade?

Rambos! Såg den "live" häromdagen, och den såg ut att vara gjord till en åsna typ :rofl:
Var det inte förresten någon här på Buke som typ förra året gjorde en tråd om just dessa luvor? Och typ hade köpt en sådan till sin häst, men som var "lite" för stor i öronen och runt mulen. Eller missminner jag mig nu?

Rambos! Såg den "live" häromdagen, och den såg ut att vara gjord till en åsna typ :rofl:
Var det inte förresten någon här på Buke som typ förra året gjorde en tråd om just dessa luvor? Och typ hade köpt en sådan till sin häst, men som var "lite" för stor i öronen och runt mulen. Eller missminner jag mig nu?

Det var jag ;)
1115925_811529265609715_8287090721854293680_o.jpg

Här i passande storlek på annan, långörad, häst. Fortfarande långa öron ;P
13002457_972591882836785_3963718683289796123_o.jpg

Köp en storlek mindre än hästen normalt har är mitt tips ;P

Liknande trådar

Utrustning Min Rambo flughuva är spårlöst försvunnen efter min semester, så behöver skaffa något nytt. Gillade mycket med den modellen, men hästen...
Svar
11
· Visningar
412
Senast: EZMK
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
273
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: Emiro
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
956
Senast: Shixle
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat