Fluffig vojlock

Matiiiiilda

Trådstartare
Hej! Är det någon som vet vart man kan få tag i en sån här vojlock med fluff runt? Har letat runt massor men hittar varken begagnat eller nytt. Behöver inte vara något speciellt material, vill ha mest då jag tycker de är väldigt söta. Ska passa en 16,5’ hoppsadel. Supertacksam för svar!

Bifogade filer

• 622FC212-F1BB-4F8E-9185-CD45A959FFAF.webp
    622FC212-F1BB-4F8E-9185-CD45A959FFAF.webp
    55,8 KB · Visningar: 47
Det är nog svårt att få tag i Sverige idag om jag får gissa, då ska man nog ha tur och hitta en begegnad. Annars kanske man får beställa från England eller USA, om man googlar "teddy saddle pad" får man några träffar. Back on Track verkar tillverka en som säljs i USA. Fårskinnsvojlockar verkar lite enklare att hitta i Sverige, om det är ett alternativ.

Hej! Är det någon som vet vart man kan få tag i en sån här vojlock med fluff runt? Har letat runt massor men hittar varken begagnat eller nytt. Behöver inte vara något speciellt material, vill ha mest då jag tycker de är väldigt söta. Ska passa en 16,5’ hoppsadel. Supertacksam för svar!
Vojlock tror jag inte det direkt finns längre men det finns ju luddiga schabrak. Tex från Mattes och Equiline. På Equiline syns dock inte luddet.

"sheepskin numnah" eller "teddy numnah" kan du också söka på.

Skumt ord, men det är så vojlock heter på engelska 😁.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
634
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 213
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
868
Senast: Sharpless
·
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
920
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?