JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Flott söndagshäng med Patrik och hans Scandiman
Moderator
Hästnyheter
Nyfiken på hur stoet Well Done de la Roche CMF som är Patrik Kittels nästa stora stjärna har utvecklats sedan svensk publik såg henne...
Hästnyheter
Efter vårens succé blir det en uppföljare av Patrik Kittel Dressage Tour. Turnén börjar redan i oktober och fortsätter på fyra orter...
Hästnyheter
Patrik Kittel och Deja har klivit ytterligare ett steg uppåt på världsrankingen. Nu tillhör dressyrekipaget ett av världens tio bästa...
Hästnyheter
Den första internationella YR-tävlingen blev ett segertåg för Evelina Söderström och Weine. Två segrar toppades med en kürvinst och...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ursäkta dubbelbilden! Vet inte riktigt vad jag gjorde för fel.
AnneB
Idag kl 19:02
Svar: 1 197
Visningar: 70 775
Hund
Tovig katt
Katthälsa En bit i taget?
Allt behöver inte klippas av på en sittning. Ta en liten bit i taget, sluta innan den hinner tröttna, ge den godis, en...
Elo
Idag kl 18:56
Svar: 1
Visningar: 52
Katt
Bråkande hundar
Övr. Hund Bägge de hundar jag har nu kom till mig vid två-års ålder. De är också lite enmanshundar till karaktären och bytte ganska snabbt till...
AnneB
Idag kl 18:53
Svar: 21
Visningar: 940
Hund
Fästa gummimatta på frambom i transport?
Träning Jag tänker också så, men det gör mig lite tveksam till om det ska fungera för känslan är att min häst inte är så energibesparande eller...
JohannaB
3 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr För oss rullar det på bra!
Tror aldrig hästen känts så fin att rida någon vår, och även om det saknas lite kondition och styrka efter...
JohannaB
5 minuter sedan
Svar: 1 231
Visningar: 96 177
Grenar
WE-tråden
Övr. Grenar Idag red vi igenom dressyrprogrammet för WE LC på banan och vi satte allt på första så jag hoppade av direkt efter det och pussade på...
EZMK
13 minuter sedan
Svar: 655
Visningar: 58 470
Grenar