Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med! Jackorna och kavajerna verkar ju jättefina......men hur är det i verkligheten liksom? På Wish är ju grejerna också jättefina på bild, men på riktigt är det ju inte lika bra.Tycker de har så mycket fina kläder att jag tänkt beställa flera gånger men inte vågat![]()
Jag med! Jackorna och kavajerna verkar ju jättefina......men hur är det i verkligheten liksom? På Wish är ju grejerna också jättefina på bild, men på riktigt är det ju inte lika bra.
@MissFideli Får man var så fräcka att fråga hur långa dina vänner som handlat där är?
Jag har försökt handla på liknande ställen förr, men kläderna har varit avsedda för kroppar som är mer petit än min (tänker mig att de är sydda efter asiatiska mått typ?). Jag är lång och bredaxlad, så även om jag köpt en storlek som enligt tabellerna ska passa så sitter de helfel på mig.
Men man sitter ju och suktar ibland, skulle också gärna testa några av de där fina kläderna!
Jag har köpt en klänning därifrån och den var superfin. Såg ut precis som på bilden och det var bra kvalitet.Bukefalos är för mig full av reklam från Floryday, och på bilderna ser kläderna riktigt fina ut. Jag gillar sidan, men jag har aldrig hört talas om någon som har handlat därifrån. Och sidan ser ungefär likadan ut som Wish etc de andra kinesiska sidorna. Någon som vet?
Jag beställde och storleken stämde inte, färgen och utseendet var inte alls som deras katalog. Dessutom skickade de endast ett plagg av vad jag beställde. Det var 1 år sedan. Jag hade inte rekommenderat er att köpa, men upp till er.Bukefalos är för mig full av reklam från Floryday, och på bilderna ser kläderna riktigt fina ut. Jag gillar sidan, men jag har aldrig hört talas om någon som har handlat därifrån. Och sidan ser ungefär likadan ut som Wish etc de andra kinesiska sidorna. Någon som vet?
bluff! Beställde en klänning som såg fin ut, men den var inte i bomull utan i något hemskt elektriskt syntetmaterial. Visade sig vara helt omöjligt att returnera.Bukefalos är för mig full av reklam från Floryday, och på bilderna ser kläderna riktigt fina ut. Jag gillar sidan, men jag har aldrig hört talas om någon som har handlat därifrån. Och sidan ser ungefär likadan ut som Wish etc de andra kinesiska sidorna. Någon som vet?