Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Florister!
Vakna sa jag!!
Sökes: Erfarna Blomsterdekoratörer?
Hopp upp ur sängen, koka kaffe och svara på frågor! Bums! Behöver er grandiosa support nu i natt!!
Fråga nr 1,
Kan oasis bli gammal och inte funka så bra??
@Sel
Du kan väl skärpa till dig å i alla fall låtsas att du sett en pelargon eller kaktus eller maskros!? Hjälp till lite nu! Sitta där å fnissa när en annan behöver en stjälkkonsult! Fräckt som attan!
På min floristkurs sa de inget om att den kunde bli för gammal, däremot tycker jag den funkar sämre ju fler hål som blir i den. Jag hade bytt ut relativt ofta om jag velat ha en stabil bukett som håller sig på plats mao.
Jag har i väldigt många år (säkert ,10+) plockat fram samma oasis till nyår när jag brukar göra små arrangemang. Slängde den till slut i år när den var i pyttebitar och helt sönderstucken, men funktionen kändes fortfarande lika.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.