Fleecetäcke med hals och kryssgjordar

Seabaz

Trådstartare
Jag är allergisk mot täcken som inte har maggjordar där man "måste" använda täckesgjord...

Inga problem att hitta täcken fram tills nu då jag söker ett fleecetäcke med hals och kryssgjordar. Verkar som att när man lägger till en hals på täcket så tas gjordarna bort?

Halsen kan knäppas med allt utom plastspännen... :grin:

Förslag någon?

Sv: Fleecetäcke med hals och kryssgjordar

Rusta hade ett med kryssgjordar. Dock tror jag det är plastspännen på halsen..
Tycker inte fleecetäcke med hals satt så bra på min häst dock, halsen glider bara bak och allt sitter tvärhårt runt bogen. Men det kanske är min hästs modell (bred bringa).

Mitt Rambo motsvarar dina önskemål:Maggjord,kardborreknäpp hals/bog och svansrem...fin passform på mina hästar!

FPL

shires har ett som är jättebra!! rymlig hals också, inte sådär smal som tex equilines. det blir dom ju strypta av om dom försöker äta så det duger endast som svett/transporttäcke... så ska du ha det i stallet hittar du nog inte nåt som är bättre än shires!

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 898
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: Shixle
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 418
Senast: Habina
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 404
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar