Fleeceoveraller i större storlekar, finns det????

Sirocco

Trådstartare
Hej!

Har surfat runt hur länge som helst ikväll för att hitta en bra (och gärna billig) fleeceoverall till killen. Problemet är att det inte verkar finnas några i större storlek än 74/80 :confused:

Killen sover ute på dagis och snart lär väl vinteroverallen bli för varm så en fleece kändes lagom. Han ska ha storlek 92 och jag betalar inte gärna över 500 kr då den kommer att användas på dagis. Kollat Molo och de är dyyyra...
Nån som vet eller har tips!!!????

Sv: Fleeceoveraller i större storlekar, finns det????

Varför inte köpa tvådelat? Det finns överallt.

Hej!

Köpte en fleeceoverall till lillpågen igår på lindex för 299:-, och där fanns upp till st 98, men det var i butik, vet ej om de har de på nätet.

/Fanskap

Hej!

Har surfat runt hur länge som helst ikväll för att hitta en bra (och gärna billig) fleeceoverall till killen. Problemet är att det inte verkar finnas några i större storlek än 74/80 :confused:

Killen sover ute på dagis och snart lär väl vinteroverallen bli för varm så en fleece kändes lagom. Han ska ha storlek 92 och jag betalar inte gärna över 500 kr då den kommer att användas på dagis. Kollat Molo och de är dyyyra...
Nån som vet eller har tips!!!????

Tvådelat.
Om det inte är jättekallt ute så behöver de inte ha byxorna på sig när de ligger i åkpåse.
Har de overall då blir det jättevarmt.

Jag letade också. Var in i flertalet butiker samt sökte på nätet, men det slutade med en Molo för oss iaf. Jag ville inte ha tvådelat då vi redan har fleecejacka, skaljackor m.m

Har du tur så finns det på Lindex, här var det totalslut.

Hej!

Ska kolla på Lindex i helgen och hoppas det finns kvar här :laugh:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Barn Sonen fick regnkläder i ettårspresent häromveckan men vi kan inte bli kloka på om vi ska byta storlek eller inte. Vi fick storlek 86...
Svar
10
· Visningar
5 097
Senast: Mustasukka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka