Flamingo på tv!

Görel

Trådstartare
Moderator
I tvåan halv tio ikväll ska de visa ett program om OS 1984 och vilka svenska medaljer som togs då. Jag såg i trailern att Flamingo och Ulla Håkanson visades, så om någon är nyfiken på hur Flamingo rörde sig, slå på tv:n :)

ÅH va kul!!! Ska absolut kolla, Flamingo är ju morfar till mitt sto! :D Tack för tipset!

Jag ska sitta som klistrat=) Inte vill man missa när hästar ses på tv

9 sekunder Flamingo visades!!! :mad: Kunde de inte visat liiiite mer?
Fast han såg himla fin ut :) (Sambon tyckte han var väldigt lik min :D )

var det verkligen så länge de visade?? Tyckte det snarare var närmare 3 sek :mad:

Men fin såg han ut i alla fall :)

Var det inte mera :eek: :mad:

Har inte hunnit kolla på det ännu, men spelade in. Minns att jag satt uppe och såg direktsändningen för 20 år sen och bara NJÖT! Hade hoppats på att få återuppliva lite minnen...

Flamingo är den vackraste hingst jag någonsin sett!!

Såg honom tävla flera gånger tillsammans med Ulla Håkanson. Oförglömligt!

Det blev korta minnen det. Men roligt att höra A. Gernant prata igen. Honom saknar man ju som komentator.

Jag saknar faktiskt inte Gernandt, förutom möjligen hans speciella röst. Tyckte att hästsporten i tv har fått ett lyft framåt sedan Svanlund tog över :)

Tja jag vet inte det. Han kan kommentera sport, men kan inte så mycket. Han som kommenterar på eurosport är bra mkt bättre.

Och fälttävlan och dressyr kan de överhuvudtaget inte kommentera. JS underbara kommentar i helgen var ju att hoppryttarna fått ta över dressyrryttarnas framhoppningsbana :D

Nä fram men riktiga kommentatorer som vet vad de pratar om och framförallt kan häst.

Håller med om att JS inte bör vara häst-kommentator. Jag blir lika irriterad varje gång han öppnar munnen... :crazy:

Jag tyckte att hästsporten på tv fick ett lyft när Svanlund tog över efter Gernandt och Parmler blev bisittare. Däremot tycker jag att killen som genomförde intervjuerna efter huntingen är kass. Med det menar jag inte att jag tycker att det är jättebra nu, men det är fantastiskt mycket bättre än innan!

De bästa hoppkommentatorerna är Parmler och Lindelöw - Lindelöw är ännu duktigare än Parmler att berätta mer fakta och skvaller.

Jag är glad för att Parmler och Svanlund pratar stammar. Det jag hört av Lindelöw har inte varit så mycket om stammar.

Var det förresten någon som hörde den som kommenterade senaste VM-dressyren på Eurosport. Det var det värsta jag hört!!! Hon sa ingenting om det som hände på skärmen, rabblade bara en massa tidigare resultat och statistik, till slut ville man stänga av ljuden för den hemska människans pladder störde så.

Liknande trådar

Relationer Min (före detta) sambo och jag har precis gått isär. Idag tog vi det slutgiltiga beslutet och han flyttade ut. Nu ligger jag här och kan...
Svar
5
· Visningar
1 381
Senast: Praeterea
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 998
Senast: sandrafors
·
Hundavel & Ras Utifrån detta resultat, kan ni lista ut vad det är för ras? Tror inte det är jättevanligt med MH på just denna ras men skoj var det. Det...
Svar
14
· Visningar
1 460
Avel Är nyfiken på Flamingos holländska avkommor - hur gick det för dem ? Vet att han betäckte ca 120 ston i Holland 1987 o att ett av...
Svar
1
· Visningar
961
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka