Fläckar på matta?

_Sascha_

Trådstartare
Köpte precis ny matta, inte dyr eller så men va fasiken såklart efter 3 dar lyckas jag sumpa en kaffekopp på den och det ser inte så bra ut, den är vit och beige så det syns ganska tydligt. Men hur ska jag få bort fläckarna utan den blir förstörd?
Vet att det fanns något som hette typ matt-tvätt förut som man typ gnuggade upp skum och dammsög bort men kunde inte hitta det på affärerna (har inte varit på något större varuhus dock)..

Ge mig era bästa tips :D

Liknande trådar

Äldre Hej! Är det någon här inne som har färgat skor? Jag köpte ett par snordyra skor i somras som såklart har blivit lite förstörda av...
Svar
1
· Visningar
584
Senast: tolksele
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
817
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 986
Senast: sandrafors
·
M
Hästvård Ja nu sitter jag här och planerar sommaren för min femåriga shetlandsponny som i höstas fick problem med eksem antagligen beroende på...
Svar
9
· Visningar
1 431
Senast: M-Meduza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023