Fjordhingsten Hauk Thun

elmelts

Trådstartare
Skulle vilja veta om någon har eller har sett fölisar efter gråa hingsten Hauk Thun. Berätta gärna vad ni tycker om dem. :bow:

Sv: Fjordhingsten Hauk Thun

Tyvärr kan jag ju inte hjälpa dig med din fråga...men jag kan ju alltid välkomna dig som Bukefalist... ;)

Ja, Hauk Thun står i år hos Annerlie Johansson, Björkhems stuteri. Gå in på stuteri Unik´s hemsida så finns han där

Var och tittade på Hauk Thun häromdan, riktigt trevlig var han. Riktigt silver grå på kroppen. Nu står mitt sto där. Hon har gett en grå innan, så vi hoppas på en till. Man måste ju få drömma lite.

jag har faktiskt ridit på hauk thun, han är verkligen en jätte trevlig häst! :)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 787
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka