Fjollig 10-månaders

K

kitty

Usch! I dag skulle vet vaccinera min lilla galning. Det började fel redan från början. När jag tog ut henne reste hon sig vid grinden. Vet fick inte gå fram till henne. Försökte jag hålla henne så riste hon bara med huvudet. När jag hantera henne annars så går det bra. Det är vid nya situationer som hon flippar ur. Det känns väldigt pinsamt. Precis som om man har en helt ouppfostrad häst. Är tacksam för alla råd jag kan få.

Sv: Fjollig 10-månaders

Vet inte riktigt vilka råd jag skulle ge dig men du får inte skämmas!! Ett föl är alltid ett föl oavsett hur mkt du hanterat det!! Dom gör oväntade saker! De är så dom lär sig hur livet o människan fungerar..

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 426
Senast: Snurrfian
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 593
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka