Fjällnora

K

KESO

Har funderingar gällande Fjällnoraritten, kollar man på tävlingskalendern så ska tävlingen gå den 25/9 men på proppen står det 2/10 vilket är rätt?

:bump:

Sv: Fjällnora

Åååå jag vill åka dit.... är ju uppvuxen i Uppsala och det är så jätte fint i fjällnora. Minns alla skol utflykter när man åkte skidor och grillade korv... :love:
Men visst krockar den med fornaboda eller??

Åååå jag vill åka dit.... är ju uppvuxen i Uppsala och det är så jätte fint i fjällnora. Minns alla skol utflykter när man åkte skidor och grillade korv... :love:
Men visst krockar den med fornaboda eller??

Lät mysigt! :)
Fornaboda är den 19/9 så de krockar inte! :)

- -
Jag tror de ändrade datumet för Fjällnora, det är nog därför det gamla står kvar men 2/10 verkar det vara som gäller nu, ja!

Men blir det inte lite tätt?? Eller hur tätt brukar man tävla distans hästarna?? Förstår att det är individuelt, men ett ca svar kanske man kan ge?

Giffan: Man måste ju inte rida alla tävlingar... ;) Från och med i år är en viss viloperiod reglerad av TR, (mom625):

Obligatorisk viloperiod för häst
Efter tävling skall hästen ha en minsta viloperiod innan den får starta igen enl följande:
Genomförd distans 0-80 km 13 dagars vila
81 km eller mer 20 dagars vila

Nähe... jag som trodde att det var obligatoriskt att man skulle starta på alla tävlingar phu.. du räddade mig där hihi :D
Nä skämt och sido... Jag vet ju inte ens om min häst klarar sig ur denna CR han är anmäld till... Men man måste få drömma och planera.... i sina drömmar... Vet ju inte ens om jag har en ryttare då...
Skulle så gärna vilja åka till Fjällnora....och till fornaboda. Men fornaboda är så nära så dit kan jag åka utan häst bara för att kolla.

fast då går det iaf inte att starta i båda, det blir väll bara 12 dagar mellan om jag räknar rätt...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi (Tråden delvis inspirerad av Willes tråd om sjukersättning) Om man får godkänt sjukersättning på deltid, t.ex 25 eller 50%. Och om man...
Svar
6
· Visningar
791
Senast: Rosett
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Presto
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 728
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025