Fixa en självmockande hage

Förstår inte hur hagen blev självmockande? Var det personerna som vill ha gödsel som hämtade/hämtar i hagen likt självplock?
Jag TROR hon menar att det är kostnadsmässigt självmockande för det kostar inget att bli av ned gödseln och kanske lätt att motivera sig att mocka när man "tjänar" på det.
Men självmockande är totalt fel uttryckt och rent av dålig svenska... Clickbait?
Pinsamt ridsport, vad har ni blivit för (web)tidning egentligen.
Pappersupplaga kan jag i och för sig inte sägamvarken bu eller bä om. Läser den sällan.

Jag har lågt betestryck, i mina hagar mockar diverse olika dyngbaggar och andra insektsarter. Få hästar, stora hagar och högre biologisk mångfald.

Jag nollar varje år med KollaMasken på alla hästar utom den yngsta, 7-åringen som gick från 300 ifjol till 60 epg detta år. Yta är fördelen med att bo på landet. Veterinären på kollamasken som jag ringde och frågade blev absolut överlycklig över att även den hästen började bli ”immun” mot mask.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Hon var beredd, likt en högkänslig smittstoppande hästägare-ninja, när slickburken plockades fram på kliniken. Ridsports webbchef Lina...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter "Alla vill bli bättre, men förvånansvärt många vill ändå göra som de alltid har gjort." Så skriver Ridsports webbchef Lina Nydahl i den...
Svar
0
· Visningar
228
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter "Det är beklämmande att öppenhet och transparens bara gäller ibland", skriver Ridsports webbchef Lina Nydahl efter klagomål på...
Svar
0
· Visningar
273
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Enkla övningar, back to basics – det var de magiska tricken som Ridsports webbchef Lina Nydahl fick med sig från en lektion för Anna...
Svar
0
· Visningar
190
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka