fisketråd som "graman"

Latifa

Trådstartare
..på tävling för att undvika att hästen ska slå upp huvudet, tror ni det upptäcks lätt och isåfall vad säger domare om det?

Sv: fisketråd som "graman"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Vilket skämt

Fast det är inget troll om man ser tidigare inlägg . Bara ngn med högst egna funderingar och åsikter i vissa fall .

Tack snälla..

ni andra
Det var en hypotetisk fråga:)

Hypotetisk fråga om hur man fuskar utan att bli upptäckt.

Nej, usch, fusk tycks inte om.
Om man nu inte har koll på att hästen inte sår upp med huvudet, kanske hästen inte är utbildad för en "riktig" dressyrtävling.:banghead::mad:

#KL#

Tja.. här gäller det att ha ett kreativt tänkande. När vi nu ändå ska "fuska" så föds ju oanade möjligheter:
#En fladrande skänkel kan fås på plats med en "osynlig" fiskelina- bind fast stigbygel med sadelgjord:D
# En ostadig hand kan fås lugnare om man binder en lina mellan handled och sadel. Kan iof bli smärtsamt men dock en stilla hand.

Fler goda knep med en liten lina:sneaky:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
362
Senast: Cactus
·
Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
1 902
Senast: settis
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I samband med OS-tävlingarna i Versailles ska omkring fem dressyr-ryttare tagits in till förhör hos det internationella...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama