Fiskbensvävtapet

Quinny

Trådstartare
Sitter en sådan i köket i min nya lägenhet. Massa meck med att få ner den & eftersom det endast är tillfälligt boende så vill jag inte lägga ner tid o pengar på att få ner den.

Så, vad kan man göra för ngt "kul" med en sådan tapet? I dagsläget är den tråkigt vit, men måste målas ändå.

Fritt fram för idéer - jag är verkligen öppet för allt!

Sv: Fiskbensvävtapet

Rolla den i valfri färg och sätt upp en passande bård, antingen precis under taket eller mitt på väggen, beroende på motiv alltså.

Annars kan man ju köpa Cover Up och tapetsera över för att få en slät vägg att måla eller tapetsera....

Gira:banana:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
1 273
Senast: julgrisen
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
410
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar