wtf

Trådstartare
gaah!
nu har tintin haft gaskammar-party här hela kvällen, det luktar RIKTIGT illa!! *spysmiley* så illa att man får kväljningar :crazy:
han äter ingenting annat än royal canin, tuggben och en märgbensgodis då och då. det enda jag kan tänka mig är att han snott något å fått i sig ute/inne...

hur fisiga är era hundar?
 
Sv: fis-hund!

Tuggben brukar ge en härlig doft i huset!
Jag har en vorsteh och där säger t.o.m vorstehfolk att "det luktar vorsteh" när det är fislukt i luften;)
 
Sv: fis-hund!

Ben och bajs utifrån, som han får rejäl bastning av, kan ge en otrevlig fislukt och dessutom ouppskattade promenader mitt i natten.
 
Sv: fis-hund!

Dvärgpinschern är inte fisig alls.
Men greyhounden.. Han kan vara en riktig fiskanon! Han fes fartränder i min säng en gång. :o :crazy: :rofl:
 
Sv: fis-hund!

vår hund är rätt fisig,ja...:crazy:

minst 10 ggr om dagen,och det luktar urban...ljudliga fisar är det oxå,och när han fiser så skyndar han sig fort därifrån,eftersom han vet att det luktar död gammal ekorre om dom...:rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: fis-hund!

Jag körde med Royal Canin till mina förut och de fes konstant :crazy: Det luktade inte hallon direkt om man säger så men nu har jag bytt foder och nu har de slutat fisa :) Jätteskönt!
 
Sv: fis-hund!

Mina äter Royal, mature, båda är över 7 år. Och ingen fiser nåt speciellt, men det räcker med att ha köpt ett par kilo av nåt billigt så blir det fisrace hela kvällen!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 357
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 721
Senast: Tualma
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 872
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
754
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp