First Wish avkommor

Sv: First Wish avkommor

Jag har en ettårs hingst e. First Wish - Schwadroneur som är helt underbar att ha o göra med och är bra i huvudet. Dessutom är han fin exteriört och har jätte bra gång!
Om han blir fin att rida och så, är tanken att han skall visas som hingst om några år.

25410374.jpg

För några månader sedan...

27842803.jpg

Och för 3 veckor sedan. Ser dock ut som han har en låååång rygg här men kortet luras lite:P

Sv: First Wish avkommor

den yngre bron till min som har mamma´e. bellini är ett helvete rent ut sagt, var de sen dag 1. Medan min ett år äldre herre har en psyke få har skådat :)

överlag de få jag träffat har varit rätt skarpa, men inget som lillebrorsan till min häst ursh..

Liknande trådar

Avel Vad har ni för erfarenhet av Van Vivaldis avkommors temperament? Har sett många men inte hanterat någon. Har också hört väldigt olika om...
Svar
14
· Visningar
1 463
Senast: Oknytt
·
Relationer Tittar på "Married at first sight, Australien" och slås av hur mycket som handlar utseende och yta. Är det verkligen så som människor...
22 23 24
Svar
477
· Visningar
13 219
Senast: Ruffe
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 929
Senast: Lea88
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 417
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka