Firefox kraschar

Yukionna

Trådstartare
Det började med att Norton varnade för nån fil som inte var testad av många eller nåt sånt. Det stod nåt om att jag inte använde den och det enda alternativet som kom upp var att stänga dialogrutan, vilket jag gjorde. Efter det kan jag i princip inte använda Firefox. Googles startsida kan jag ha uppe, men försöker jag gå in på gmailen eller här t ex så kraschar det.
Det verkar alltså vara när det blir för stora sidor som det inte går. Håller på med virusgenomsökning nu men den hittar inget vad det verkar.
Kan det vara ram-minnet som det hänt nåt med? Vad gör man:cry:?
 
Sv: Firefox kraschar

Har lite samma problem med det. Fast det crashar inte utan det gör hela datorn superseg. Vilket inte alls upplevs när man använder en annan webbläsare. Jag löste dock mitt problem med att övergå till google chrome :D
 
Sv: Firefox kraschar

Prova att köra en reparation av Firefox. Eller avinstallera och installera igen.

Tack, du löste det! Testade att avinstallera och installera igen och nu funkar det:laugh:! Sen är det väl lite pinsamt att jag inte tänkte på det själv, men ja, jag är inget datasnille:o.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Känns som om datorn är en millimeter från att krascha och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Besökte en sida på nätet tidigare i...
Svar
7
· Visningar
1 312
Senast: Saybia
·
Träning Eftersom jag har allmänt tråkigt så tänkte jag se till att få igång en liten diskussion :devil: Lite nyfiken på hur ni skulle lösa...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 810
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp