Fint besök

gul_zebra

Trådstartare
Blev så sjukt myggigt här inne så jag skulle stänga dörren. Men icke sa nicke, den gick inte att stänga, nåt tog emot... Och vad ser man där om inte en groda!
Blev till att kolla så den var okej och det verkade inte vara några problem. Då åkte kameran fram :D

dsc0230112mf.jpg

dsc0230615nk.jpg

dsc0231910zw.jpg

dsc0232117yw.jpg

dsc0232126ra.jpg

dsc0232714uj.jpg

Medan jag fotade hörde jag nåt i buskarna, men ignorerade det för jag trodde det var nån katt och grodor ser man mer sällan. Sen skuttade grodan iväg så jag kollade vad det var...
Tja, vad det var för sötnos ser ni nog själva :love:

dsc0233418jd.jpg

dsc023338pn.jpg

dsc023309ky.jpg

Som om inte det vore nog så var det en skithäftig spindel här idag också, men den får ni kolla på i spindeltråden jag skapar om ett par minuter :p

Sv: Fint besök

grodor är så vackra å ngt sätt :love:
igelkotten var jätesöt men de är däremot lite läskiga, satt två stycken på gångbanan en tidigt morgon när jag skulle till jobbet, jag sprang förbi :o :D

Ja visst är de :love: Älskar deras ögon, och munnen! :D
(Just de där besökarna och en till grej fick mig att bestämma namn på råtta jag får hem idag eller imorrn... Sonic Boll ska hon heta :D)

Skojaru eller, kottar som är så söta! :love:

Häftiga bilder på grodan. :) Och visst är igelkottar för söta. :love: Vi har en som huserar på vår tomt just nu. Så go. Grannarna hade en igelkottsfamilj hos sig förra året. De gick in i deras ladugård och åt upp kattmaten de hade framme till sina ladugårdskatter i mjölkrummet. Just det tyckte väl grannarna inte var så farligt dock, men de var lite irriterade över att kottarna dessutom sket ner hela golvet. :D

Tackar :)

naaw :love:
Vi hade en kotte som bodde på våran veranda för några år sen. H*n var söt men precis som dina grannar så var inte mamma så glad över h*ns toahörn :D

nä kottar är fina men läskiga, de har ju vassa huggtänder o jag är lite rädd att de ska bita mig.....:o

åh jag älskar grodor, de är så söta!
Härom dagen såg jag en groda simma runt i pojkvännens lilla damm och det finns inget roligare att titta på. Den var rätt fräck och STOR och hade en skitsnygg grön färg.
Har alltid gillat grodor och när jag var liten älskade jag gå i skogen för jag blev så glad när man såg hur det hoppa överallt.:love:

Igelkottar är söta med, men de vet hur de ska skrämma livet ur en när man är ute en sen kväll och det prasslar i buskarna!

Haha, apropå grodor så hade vi en rejäl padda boende i en gammal sko som stod lutad mot bodväggen för några år sedan. Den satt nästan jämt där i när man kikade. Det tills vårt lilla (hrm) busfrö till hund får för sig att 'den där skon ska jag leka med!' och tar tag i skon och svingar runt den som värsta slänggungan. Där någonstans uppe i luften bestämde sig den paddan för att flytta fortast möjligt. :D

Stackarn.

bara en fråga.
hur gör du så att bilderna synns på en gång och inte är"länkbilder"

Kan du vara snäll och sluta fråga flera gånger när du redan har fått svar i din egen tråd? Man måste inte både fråga i flera trådar och pm:a :smirk:

Liknande trådar

Övr. Barn Som överskriften frågar, berätta för mig vad era barngör för tokigheter! Jag börjar: DANIEL *En morgon vaknar jag av...
2
Svar
21
· Visningar
3 140
Senast: Mammas
·
Hästvård Vet inte om jag rapporterat de senaste klinikbesöken eller ej, men om det fortfrande finns nån som är intresserad så är här del...
Svar
8
· Visningar
1 540

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka