Finntacks vagnar?

L

Limbo

Någon som har erfarenhet av FT´s vagnar, har letat info men det verkar inte finnas någon därute som äger en? Är dom något att ha?

Sv: Finntacks vagnar?

Jo, Finn Tack har vagnar. Titta längst bak i deras katalog. Så långt man kan se på bild så verkar de inte alls illa och dessutom till överkomligt pris. Hoppas någon vet mer om dem för känner mig lite sugen på jogcarten. Med flaskhållare till och med. Bra för en förhoppningsvis varm sommar :idea:

Ja? Självklart.. Man kan åka två.. en fikakasse med termos o bullar och en cykeldator så man ser att man håller fartbegränsningarna.. :angel:

:idea: så det är så du får Humlan snäll du tar extremt långa runder och har en groom med dig som servar dig med kaffe och bullar på vägen. :rofl:

Cykeldatorn är otroligt bra att ha :laugh:vill ju inte få böter för fotkörning :rofl:

Eller :idea: OM jag skulle få det så skulle jag ram in den och hänga upp den på väggen :D

:idea: så det är så du får Humlan snäll du tar extremt långa runder och har en groom med dig som servar dig med kaffe och bullar på vägen. :rofl:

Cykeldatorn är otroligt bra att ha :laugh:vill ju inte få böter för fotkörning :rofl:

Eller :idea: OM jag skulle få det så skulle jag ram in den och hänga upp den på väggen :D

Preciiiiis :banana:

Jag ska följa tråden.. Jag är sugen på en jogcart, men man vill ju gärna veta om det är något att ha som sagt...

Jag ska följa tråden.. Jag är sugen på en jogcart, men man vill ju gärna veta om det är något att ha som sagt...

Den ser ut som en kopia på Customs så den är nog inget fel på finnarna brukar ju kunna sina vagnar om man inte pratar om Royal då:angel:
Den såg faktist riktigt trevlig ut inte klumpig som de brukar vara med fritt insteg.

Ja, den ser riktigt trevlig ut. Jag skulle vilja se den live och provköra :) Eller åtminstone höra lite från andra, jag vet ingen som har en FT-vagn.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag kikar efter en joggingvagn med två sittplatser. Har ni någon erfarenhet? Thule verkar ju ha bra grejer vad jag förstår, men det...
Svar
16
· Visningar
819
Hästvård Hej Finns det nån som verkligen VET vart tornutskottet T13-T15 sitter på ryggraden ca ? Jag har försökt googla, leta i dom böckerna jag...
Svar
3
· Visningar
514
Senast: Elo
·
Utrustning Hej Tycker jag har googlat och googlat, Letar ny transport o h är inne på en beg boj med sadel kammare. Men nu finns det 216 och 220...
Svar
8
· Visningar
1 618
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
644
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka