Finns det nån ormkunnig här??

L

LuddeLump

Jag skulle gärna vilja skaffa en orm, men vill ha nån som inte blir så lång som vuxen. Lång för mig är runt 1 meter... :crazy:
Finns det nån sort som blir ca 30-40 cm? Alltså i storlek med en majsormsunge.

Sv: Finns det nån ormkunnig här??

hmm.. testa å tryck ner ormen i en liten burk o ha den där tills den slutar växa, då blir den inte så lång.. ;)

NE, skämt åsido! men hyr en bok på bibban eller liknande! där står de, men tänk på att en orm kan bli så lång som den ""vill bli! min pojkvän hade en majsorm, (den ska ungeför bli mellan 1 - 1.5 m lång) och den blev 2.10 meter! lycka till =)
kram /thea

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 748
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 627
Senast: Farao
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 167
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Håller på och spara ut till min naturliga hårfärg som är ca 30% vitt/grått och resten typ mörk cendré (ljusare på sommaren). Har låtit...
Svar
7
· Visningar
957
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama