Finns det några bukare i Gnesta/Nyköping?

tuaphua

Trådstartare
Jag är nyinflyttad till en gård mellan Gnesta och Nyköping. Jag känner nästan ingen här och undrar om det finns några trevliga bukare i området?

Jag är 35 år och ursprungligen från Stockholms norra sida. Där finns de flesta av mina vänner och nätverk. Just nu är jag sjukskriven. Men jobbar annars som hästtränare, problemlösning och dressyr.
Jag och sambo hyr hus på en gård och bor där med min hund och häst. Hästen bor i stallet.. ;)
Jag är rätt easy-going och intresserad av hyfsat mycket olika saker.

Så: Finns det några bukare här omkring?

Jag är nyinflyttad till en gård mellan Gnesta och Nyköping. Jag känner nästan ingen här och undrar om det finns några trevliga bukare i området?

Jag är 35 år och ursprungligen från Stockholms norra sida. Där finns de flesta av mina vänner och nätverk. Just nu är jag sjukskriven. Men jobbar annars som hästtränare, problemlösning och dressyr.
Jag och sambo hyr hus på en gård och bor där med min hund och häst. Hästen bor i stallet.. ;)

Så synd att jag flyttade hem till Dalarna igen i höstas, jag hade gärna hittat någon att umgås med där nere på vischan!

Alltså, då jag är uppväxt i de trakterna undrar jag nu osökt var gården ligger (kan ta det på PM om du vill avslöja) ;)
Är dock inte där nere så ofta längre, bor nu nära Arlanda.

Det finns några stycken i omgivningarna vet jag, men jag vet inte om det känns helt okej att avslöja var folk bor så jag hoppas de hittar hit.

Alltså, då jag är uppväxt i de trakterna undrar jag nu osökt var gården ligger (kan ta det på PM om du vill avslöja) ;)
Är dock inte där nere så ofta längre, bor nu nära Arlanda.

Det finns några stycken i omgivningarna vet jag, men jag vet inte om det känns helt okej att avslöja var folk bor så jag hoppas de hittar hit.

Ja, jag hoppas verkligen de hittar hit! Hade varit så kul!
PM:ar var jag bor. :)

Jag bor mitt i Nyköping! :)

Mellan Flen och Katrineholm, alltså inte långt bort alls och passerar Gnesta ibland när jag ska till Stockholm. :)

Jag bor mitt i Nyköping! :)

Du kanske kan visa mig Nyköping någon dag? Jag har knappt varit dit än och vet inte riktigt vad som finns.
Imorgon tänkte jag dock ge mig dit själv för första gången och se om det går att handla sista julklapparna. Blir kul att se hur det ser ut med. :)

Du kanske kan visa mig Nyköping någon dag? Jag har knappt varit dit än och vet inte riktigt vad som finns.
Imorgon tänkte jag dock ge mig dit själv för första gången och se om det går att handla sista julklapparna. Blir kul att se hur det ser ut med. :)
Ja absolut, självklart kan jag det! Kul :D :D Då får jag ju en fikakompis och slipper nöta på Sandy's soffa ensam!

Liknande trådar

Hästmänniskan Ja, nu är det dags att höra om det finns någon här som har erfarenhet av att hyra/äga stall och vad man egentligen ska tänka på. Detta...
Svar
8
· Visningar
2 859
Senast: Pudlan
·
Övr. Barn Sitter här och funderar... Jag är en ensamstående mamma, blev ensam kvar med hus, gård och barn förra hösten då sambon bestämde sig...
Svar
12
· Visningar
2 886
Senast: buschiq
·
S
Hästmänniskan jag och min sambo har haft planer på att köpa egen gård men tyvärr blev det inte så pga av lite olika omständigheter och vi bor kvar på...
2
Svar
24
· Visningar
5 246
Senast: Sammet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skötsel av utedass
  • Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV