Finns det någon som har?

B

bulan

Efter sju sorger och åtta bedrövelser är jag sedan en tid tillbaka i träningstagen.
Med mig i bagaget har jag också en ny häst.
Finns det någon vänlig själ som har eller vet vart jag kan hitta en bild på Running Sea. Må vara förvirrad men jag har helt glömt bort hur han ser ut :o

Och när jag ändå håller på... Har insett att jag desperat behöver stänkskärmar till träningsvagnen. Vart kan man hitta det? Det är väldans skitigt ute :eek:

Sv: Finns det någon som har?

bulan skrev:
Och när jag ändå håller på... Har insett att jag desperat behöver stänkskärmar till träningsvagnen. Vart kan man hitta det? Det är väldans skitigt ute :eek:

Förslagsvis hos den som tillverkat/sålt vagnen... el hos närmaste travshop

Jodå jag vet att det finns på närmaste travshop men till ett pris som :eek: :eek: (inte före jul säger plånboken)
tänkte mig snarare ett tips på ett billigare alternativ.
Har provat att sno fast skärmarna till sulkyn men det passade ju såklart inte.... hade jag igentligen inte väntat mig heller.

bulan skrev:
Jodå jag vet att det finns på närmaste travshop men till ett pris som :eek: :eek: (inte före jul säger plånboken)
tänkte mig snarare ett tips på ett billigare alternativ.
Har provat att sno fast skärmarna till sulkyn men det passade ju såklart inte.... hade jag igentligen inte väntat mig heller.

Biltema! Mountainbike skärmar, om jag inte minns fel kostar dom från 39:- hos dom!

tackar... det priset passar bättre :D
Ska åka dit i morgon och shoppa

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill verkligen inte gnälla. Jag vill inte skriva att jag jobbat fem veckor på mitt nya jobb och vantrivts mest hela tiden. Att det...
Svar
10
· Visningar
1 799
Senast: Aviello
·
Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 332
Senast: alazzi
·
Gnägg Redan innan jag fick ta bort min tant övertalade min man mig att börja titta på en ny häst. När hon sedan fick somna in pushade han mig...
2 3
Svar
53
· Visningar
10 456
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För ganska exakt två år sen så började jag på mitt nuvarande jobb. Att jag fick det jobbet var en enorm lättnad. Tidigare hade jag...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka