Finns det någon film på western ridning

alazzi

Trådstartare
Som man kan titta på? Det är min favoritgren men det tycks mest finnas reiningfilmer på nätet. Har tittat på några fina filmer idag men vill ha tips på fler filmer.

Hur få galoppsprång kan det bli mellan bytena om man rider på en kort bana?

Sv: Finns det någon film på western ridning

Som man kan titta på? Det är min favoritgren men det tycks mest finnas reiningfilmer på nätet. Har tittat på några fina filmer idag men vill ha tips på fler filmer.

Hur få galoppsprång kan det bli mellan bytena om man rider på en kort bana?

om hästen kan gallopera såhär http://www.youtube.com/watch?v=bW0gLYhUR-0 kan du nog göra hur många byten somhelst :D

(jag är lite oseriös ikväll, men hjälper till att putta upp)

:eek:

nej det räcker inte, hakan är ännu längre ner! Trodde ryggningar skulle gå i tvåtakt jag..

Men oj:eek:Sånt som jag bara har läst om tidigare. Klassikerna lär galoppera baklänges men jag har aldrig sett det tidigare.

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 489
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 203
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
10 133

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka