Finns det inte gränser för NÅGONTING längre?!

L

lollipopocoaster

är så himla förbannad! :mad: var ute med hundarna och kisse gick bredvid som vanligt. vi ska precis korsa en väg när en bil kommer. kisse, som är väldigt trafikklok, sätter sig några decimeter ifrån väggrenen på motsatta körfältet för att låta bilen passera.

då svänger bilen tvärt över på FEL sida där kisse sitter, endast för att ha ihjäl honom :eek::mad::eek: lyckligtvis springer min kloka katt fort som ögat i diket.

vad :devil::devil::devil: har folk för problem egentligen? :cool: hade jag haft sinnesnärvaron att kolla regplåten hade den karln fått sig en SMÄLL :devil::devil:

Sv: Finns det inte gränser för NÅGONTING längre?!

helt sjukt :( man undrar ju vad som står på däruppe i skallen :mad:
folk e inte kloka därför får mina va inne

Vilka satans fall det finns! och tyvärr finns det gott om dem..
Personen måste haft nåt allvarligt fel.

Tur att kisse inte skadade sig fysiskt iaf!

Jag hade nog tagit närmaste sten och sulat den rakt in i bakrutan på bilen. Inte för att jag eg tycker att det hade varit ett korrekt handlande men sånt där gör mig vansinnig. :mad:

Vejde inte bilen för dig och hundarna då? Bilisten såg väl er men inte katten?

nej, jag hade traskat en bit in på våran uppfart och stod och väntade på kisse.

uscha. det är en klassiker att fara ut och gå med kisse, folk i området tycker det är så roligt att se alla fyra ute :D men jag blir nästan bekymrad över att ha en utekatt... eller för att inte tala om alla skräckhistorier man hört om folk som skjutit ihjäl katter för att de regelbundet besökt bakgården...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka