Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst finns vi!! Är t.o.m. en 50+-are.....Hej!
Ja, som rubriken lyder. Vart finns ni, över 30 år och som har ridtravare? För visst finns ni där ute? Vad gör ni med era hästar?
Jag blir 42 till hösten och har precis sadlat om från halvblod till kallblodstravare. Min Max är 5 år och endast sutten på. Jag börjar om helt från början med bara mys och kommunikation över sommaren för att sen rida in honom till hösten. Jag har tänkt mig att skogsmulla och rida lite dressyr
Vad roligt med ett kallblod, har den startat fram till nu? Mitt kallblod startade en månad innan jag köpte henne och var riden två-tre gånger Nu när jag haft både varm- och kallblod kan jag tycka att kallbloden är trevligare i modellen och lättare att lära om. Fast varmbloden är snällare
Han har startat lite men var med om en olycka med vagn för ett tag sen så det går inte att köra honom längre.
Det ska bli roligt att börja om helt från början, han var stressad när han kom hem men börjar landa ordentligt nu. En riktigt mysig kille är han
Jag vill framförallt ha honom till ridning, har aldrig varit speciellt körintresserad.
Don efter person