Finns det fler "Friday Night Dinner" bitna tittare här?

canine

Trådstartare
Som rubriken lyder, måste vara den bästa komediserien som någonsin gjorts:D men ändå träffar man inte på så många som följer det. Finns det några här?:D eller är det så att jag har sjukt dåligt humor:idea:

Jag kollar också! Mest för att Simon Bird (som ju spelar Adam) är så jävla rolig i Inbetweeners (har nog inte sett nån av de andra skådespelarna innan) så då blev jag glad när svt började visa Friday Night Dinner säsong ett (när var det, typ ett år sen?) så då måste jag ju kolla på säsong 2 också :D

Åh kul att det finns några till, ikväll smäller det igen med nytt avsnitt :banana: Fredagkvällarna är nästan enda gången jag gapskrattar åt tv'n titt som tätt, allt blir så konstigt så det går inte göra annat:rofl::D

Åh ja. Helt fantastisk serie.
Precis min humor. :D
Visst är det en karaktär från Little Britain på din profilbild? (lite lagom OT bara :p )Det är nåt speciellt med brittisk humor ändå. Gillar Miranda också, såg det på tv4komedi för några år sedan men kunde inte låta bli att kolla på det nu när svt visade samma avsnitt igen.:)

Självklart är det det! Älskar brittisk komedi. Bad education är en annan serie som är rolig.

Jag har älskat Friday Night Dinner sedan det kom! Har dock ej sett något ur årets säsong så ska bli jättekul att titta alla nya avsnitt, har längtat.

Älskar brittiska humorserier och gillar till exempel både Black Books (som mamman är med i) och Green Wing (som mamman och äckliga grannen är med i).

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 222
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 377
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 911
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 189
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar