Pinkilly
Trådstartare
Jag har ju en liten westernsadel som jag lånat av min mor som ligger på min lilla b-ponny. Jag har efter upplysningar här fattat att det är en riktigt dålig sadel. Hittade en tråd där någon hade strippat en liknande och såg hur bommen såg ut och att man lurades av att de stoppat till dem så de ser jättebred ut. Gick ut och kände riktigt på min och kände ju så klart att den var ju lika smal den fast den såg platt ut typ. Så min lilla kille ska inte behöva ha den på sig igen...
Men till frågan då... finns det nån bra westernsadel till en jättebred liten b-ponny... har letat som en tok men inte hittat nått att läsa om det. Är min dotter på två år som rider och därför vill jag ha ett horn som hon kan hålla i annars kunde jag ju ha en vanlig bomlös. Har hittat en bomlös westernsadel, barefoot arizona för barn som jag funderar lite på men tänkte även kolla om nån har nått annat tips på nån vanlig western som kan tänkas passa (och helst inte kosta skjortan)
Men till frågan då... finns det nån bra westernsadel till en jättebred liten b-ponny... har letat som en tok men inte hittat nått att läsa om det. Är min dotter på två år som rider och därför vill jag ha ett horn som hon kan hålla i annars kunde jag ju ha en vanlig bomlös. Har hittat en bomlös westernsadel, barefoot arizona för barn som jag funderar lite på men tänkte även kolla om nån har nått annat tips på nån vanlig western som kan tänkas passa (och helst inte kosta skjortan)