Finns denna eller liknande i sverige ?

urkella

Trådstartare
Någon som vet om denna modell utav vagn finns att få tag på i sverige ? Är den bred nog att få tävla med ? Annars vilken vagn är mest lik den ? Hade innan tänkt köpa en parvagn + selar men blev visst en till ponny :p Så letar nu liten vagn som ska passa små mini-shettisar samt en Am. miniatyrhäst. Eller kanske är lättare att bygga en egen :p ?

681_riot_driving.jpg

Senast ändrad:
Sv: Finns denna eller liknande i sverige ?

haha ja det gör den faktiskt XD Har tittat på den mini-rockarden men den känns väldigt smal, sedan vill jag kunna tävla i framtiden :p
"min" travrockard :p finns även med trähjul vilket kanske ser lite snyggare ut.
CDE100.gif

Kika in på kutzmannvagnarsverige.se där finns det ett stort utbud av vagnar:)

Tack, men dom hade ingen som liknar någon utav dessa.

De kan säkert ta hem eftersom de importera vagnar om du pratar med dem.

Okey :D hittade en i USA som skickar till sverige men kanske blir lättare att kolla med dom först då :)

Det är en jerald speedcart har jag nystat fram :p

OT fråga, men kan ponny ha denna vagn ? Kommer isåfall beställa en "riktig" sele idag.
Annars blir det ny vagn och behålla gamla selen ett tag till >__<
Ny fin vagn får vänta tills mya mini är vuxen så beställer jag en efter hans storlek.

32626985.jpg

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
979
Senast: Mli
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 594
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 630
Gnägg Hej kanske blir en luddig tråd! Och hoppas jag lagt den under rätt prefix :) Jag har inga planer på att köpa ridhäst igen, i alla fall... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
10 785
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna