Pox
Trådstartare
Jag jobbar med hovar, så det blir mitt problem också till slut om hästen går med på tok för många kilo. Jag har varit osäker på om hur mycket jag ska lägga mig i och speciellt på vilket sätt i så fall, men ni har bidragit med bra synpunkter. Nu har jag i alla fall lite vackrare sätt att komma in på ämnet. Jag är mån om att inte stöta mig med folk men har inte riktigt utvecklat talangen för hur man pratar om saker som upprör folk.
Jag har tidigare dragit mig för att säga nåt för att det skulle vara ganska tröttsamt att anlita någon med jämna mellanrum som kommer och klagar på ens hästhållning, men ljuga tänker jag inte heller och hålla med om helt felaktiga uppfattningar. Men som sagt, pedagogisk approach, here we come!
Jag har tidigare dragit mig för att säga nåt för att det skulle vara ganska tröttsamt att anlita någon med jämna mellanrum som kommer och klagar på ens hästhållning, men ljuga tänker jag inte heller och hålla med om helt felaktiga uppfattningar. Men som sagt, pedagogisk approach, here we come!