• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Lurasmatte
  • Startdatum Startdatum
L

Lurasmatte

Någon som har årets Varmblodshingstkatalog och kan titta vilka ston som Finish hade 2004 ?

Jätteglad om ni har tid att kolla in det :love:

Sv: Finish

Han hade 17 ston, jag kan räkna upp dom, om du skriver varför. :)
Alvena Frostie, Belle du Gazeau, Cordial Value, Dardanella Sund, Egorina, Fine Fabric, K.C.'s Counsel, Majken Scotch, Mandy Shake, Menuett Gags, Min Eko, Min Titania, Mirage Tibby, Miss Fuxia, Promise Me the Key, Rosalill, Tessy Winner.

Sv: Finish

Tack snälla :bow:

Jo jag tycker det är intressant att se vilka andra som betäckte med FINISH ifjol :smirk:
Och "vågade" chansa på en "bortglömd" hingst, jag menar många har glömt honom trots att han gick väldigt bra hos Lähdekorpi.
74starter 23-11-7 rek1.11.5
Som jag ser det var det en stor miss när ägaren tackade nej till Finish Elitloppsinbjudan 2000.
Kanske han blivit mer ihågkommen om han vunnit det :D

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Piaff
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 779
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 979
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka