Finaste främmandet, det har jag..

Gnist

Trådstartare
Mitt i flyttkaoset och trots det faktum att mitt hus för närvarande är lika organiserat som ett bombat horhus i Beirut (:angel:) pga att allt ska rensas och sorteras så har jag fint bukebesök

Finaste-rada.jpg

Med bihang såklart :D

God middag, en prommis (som fick astman att ge sig till känna :mad: ) och lite surr och sedan nattades finaste Råda och matte ner inför morgondagens låååååååååånga bilkörning norrut! Snäll som jag är så upplåter jag min helt nya säng och det svalaste rummet i huset ;)

Sv: Finaste främmandet, det har jag..

Rådan är en av mina klara bukehund-favoriter (+ Iver) :love:

Kan man bli annat än kär??

Fina-Rada-2.jpg

Jag anar vart Råda med bihang är på väg, och jag tycker att de ska höra av sig om Råda vill ha lekkompis. Jag åker nämligen mot samma destination på tisdag!

Om (och jag lovar inget :angel:) jag kommer i håg det så ska jag häls bihanget det i morgonbitti innan de åker :D

Äsch, kommer du ihåg det så hälsa! Annars är orten inte så stor så jag kan nog leta rätt på dem:devil: :D

En djäkla massa tjock fluffig päls och lite, lite, lite högt hull efter kastreringen = maffig brud på bild :D

Hann bara skrolla ner så jag såg öronen innan jag kände igen henne. :D Är det någon hund på buke som står ut ur mängden så är det nog faktiskt Råda.

Vilken fin bild på Rådi! Hon ser krallig ut :)

Ja, kanske? Gnist tyckte det också. Jag har svårt att se det själv, kanske för att jag ser henne varje dag. Hon har inte gått upp i vikt (sett till kilon som vågen visar) sen vi kastrerade, och hon får betydligt mindre mat nu, men hon är ju inte liten direkt.

Här är en bild jag tog två eller tre dagar senare;

radanpello.jpg

Pälsen har om inte annat blivit rejält fluffig, om den inte var speciell redan innan.

Jag tror det är vinkeln på bild 1 som luras lite + all päls som faktiskt står rätt ut på Rådan :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka